Tuesday, September 25, 2007

The Silver Doe

Kitabı okurken silver doe nun Snape in patronusu oldugunu anlladınız mı? Ben tereddüt bile etmedim. Harry e o zor anda o sıkışmışlık içerisinde yardım eden 2 kişi olabilirdi. Ya Dumbledore, ya da Severus.

Ama Dumbledore anka kuşunu tercih edecekti.. Geriye tek bir kişi kaldı, Severus Snape.

Neden Lupin degil? neden Sirius degil?

Çünkü onlar hiçbir zaman melez prens kadar major olamadılar bu hikayede. Daha 6. kitaptan, kitabın ismini alarak bence Snape in bu hikayede kilit rol oynadığı belirtildi! Severus Snape Harry Potter a destansı bir yan katmıştır bence.. kim ne derse desin...

4 comments:

sodafoxxx said...

tabi ki de Snape olacaktı o nankör harry ye yardım eden, lupin ne yaptı ki harry için?sürekli bir afra bir tafra. yok çocuğu da onun gibi olacakmış da kahroluyormuşmuş, sanki bilmiyordun be allahsız! hadi sirius az biraz seride kendine bir yer bulmuştu, trajik hikayesi az da olsa etkilemişti beni. neticede ikisi de Severusumuzun eline su bile dökemezler. melez prens o, eşsiz.

Ova (Excuse My Reading) said...

sirius a da lafım yok ama azkabanda biraz contaları gevşemişti onun.. yok harry i james sanmalar falan. onların hiçbiri harry i harry oldughu için sevmedi, hepsi james yüzünden baglandılar harry e. ee james in ne mal oldugu ortada. snape e sümsükus diyen adamdan hayır mı gelir dimi ama

snyx said...

tamam severus canim, bitanem ama harry, ron falan da cocuk neticesinde. saf ve ofkeliler...

neyse sirius kesinlikle siyirmisti azkaban da ve asi asil bunalimi alip basini yurumustu. nedir su james potter in olayi ben o kadar defa okudum su seriyi hala anlamadim. lisenin populer cocugu iste. sporda iyi, arkadas grubuyla takılıyor ve en guzel kızı kapıyor. bu mudur? bunların sonu genelde kotu olur diye bilinir.

harry potter severus snape in hikayesidir bu boyle bilinsin lutfen!

biz ki daha ilk kitaptan farketmemiş miydik snape in agirligini...

Anonymous said...

ben silver doe'yi gördüğüm anda çaktım lilyi simgelediğini ve snape'e ait olduğunu. hiç şüpem yoktu yanim.Ahh snape'imizi göremedik şöyle harry şebeleğine haddini bildirirken ansızın gitti yiğidim