Friday, September 21, 2007

anlam veremiyorum...

artik her sey netlesti...


7 kitap devirdik ve biliyoruz ki koca serinin ortasında severus snape var.










ilk kitaptan beri belli ettiydi kendini, kuzgun saclari kartal burnu ile snape idi artik merakla bekledigim haberlerini. harry ye hic isinamadim zaten, dumbledore ise fazla peygamberdi, insan degildi ki son kitapla pekisti bu hissiyatim. pek sevdigim diger karakterler (ron, hermione, weasley ikizleri, gilderoy lockhart gibi) ise bu derece "gelmis gecmis en muhtesem roman karakteri" degillerdi.

yine de anlam veremiyorum severus snape antipatizanlarına. fazla mi anlayisliyim acaba...

snape slytherin li diye nedir bu cektigi zulum. bir dark lord a heves etti diye lily nin bu yaptiklari reva midir, sorarim.
harry ye cok cektirmis... kulliyen yalan. neticede sev cigim ters mizacli bir kisilik ve harry de kusura bakmasin ama snape e karsi haddini bilmiyor.
hem lily nin ugruna oldugu, hem de lily nin gonlunu celen, hogwarts da snape e yapmadigini birakmayan james in oglu...
lily ugruna oldu diye hayati pahasini harry yi korurken, james in yaptiklari icin de ters davranacak tabii, bagrina basacak hali yok!

sonra dumbledore daha buyuk emeller ugruna harry yi gozetir kisvesi altinda hunhar planlar yaparken, melez prens harry ye gonulden baglanmistir esgecmeyelim lutfen!

ustune ustluk takdire sayan 1. sinif bir buyucu. zihinbendde o derece basarili ki voldemort u dahi uyutabiliyor, kendi gelistirdigi buyuleri mevcut daha sabiyken. karanlik sanata da heves eder tabii, etmese sasarim. "herkesin sevgilisi" dumbledore bile deathly hallows pesinden kosmamis mi onca sene. hatta kusura bakmasin ama bir yerde lily nin olmesine de getirir baglarim ben bu sevdasini!!!

snape cok aci cekti, olmeliydi belki de ama gecistirilmemeliydi o sahne...

"look at me!" ile efkarlandirdin be J.K.!

3 comments:

Ova (Excuse My Reading) said...

Evet ölmeliydi, ama öyle mi ölmeliydi kosskoca Severus Snape, zihinbendar, iksir ustası, dark arts master ı?
O ölüm anını zaten ben hiç anlayamadım ya, nasıl ya diye defalarca okudum.

Herbert said...

aynı yağlı saçlı, çipil bakışlı iksirciden bahsediyoruz değil mi? sevmedim sevemem

sodafoxxx said...

seni sevmeyen ölsün Severus ):