Friday, November 9, 2007

Back to Black

Neredeyse bütün Snape severlerin dinledikleri her şarkı, izledikleri her film ve okudukları her kitapta Severus a dair bişeyler bulduguna eminim. Bunu daha önce Heathcliff-Severus benzetmesinde konu etmiştik...
Ben de dün gece Amy Winehouse dinlerken, "back to black" şarkısında Severus'u düşündüm. Sevgilisi uğruna karalara gömülen bir yaşam..simsiyah. çizmelerinden, giysilerine kadar. Ve yüzünü çepeçevre saran siyah saçları elbette.
Rowling simsiyah tanımladıgı Severus'u (kendisini başka hiçbir renk giyerken görmedik) başından beri yas tutarken resmediyormuş degil mi...
Bir de kafama takılan bir konu da Snape in Lily'den evvelki patronusu. Yani Lily i kaybettikten sonra onunkinin şeklini alan patronus.. acaba neydi, açıklandı mı, bilen var mı, paylaşır mı?
Bence kuştu..Kuzgun olabilir.. Yakışır Severus'a.

1 comment:

snyx said...

sev cigime her sey yakisir zaten! cok haklisin merope, ben de her bir seyden snape e pay cikartiyorum ayrica back to black pek yakismis! ozellikle suede in another no one inda icim parcalaniyor, dusunuyorum severus icin lily den sonra herkes another no one di...
parcanin sozlerinin hicbirini ona oturtamiyorum ama iste isimden mutevellit dusuncelere garkoluyorum.