Tuesday, October 16, 2007

Sev, sensiz olmuyor

Hergün seni sevenlerle konuşuyorum Sev. sana benim kadar sevgi ve hayranlık duyan insanlarla. Hepimiz olmasa da birçogumuz hemfikiriz senin ölümünün gerçekten boşu boşuna olduguna.
Bir hata, bir yanılgı mı senin gibi bir adamın hayatına son vermeliydi?

Senin sevgi ile ulaştıgın azmi, hırsla körükleyenler mi canını almalıydı Severus'um?
Ölürken bile Harry e yardım etmeye çabalayışın, o sahne, sanki ben de oradaymışım gibi , ben de yaşamışım gibi tüylerimi diken diken ediyor..

4 comments:

sodafoxxx said...

inan dert sahibi oldum Severusuma üzülmekten, aylardır her gün düzenli olarak kahroluyorum. of!

eso said...

voldi kasım kasım kasılır benden kral büyücü yok die bi şeyden anladığı yok harcadı severusu yaw içim yanıyo içim

snyx said...

snape olecekti hatta olmeliydi, huzura ancak boyle kavusabilrdi ama merope nin de uzerinde siklikla durdugu bir konu olan "boyle mi olecekti sev imiz" temasina dikkat cekmek istiyorum. ustelik bana "albus severus" yetmiyor... bogazima takiliyor.

Anıl said...

Voldemort'un önünde diz çökmüş haldeyken bile "İzin ver çocuğu getireyim" diyordu. Sonuna kadar sözüne sadık kaldı. Başından beri kendisine duyduğum inancı boşa çıkarmadı...