Tuesday, September 2, 2008

uzak diyarlar

tatile giderken ne okuyacağım orda paniği yaşanırken ben melez prens ile ölüm yadigarlarını alıyorum yanıma diye tavrımı koydum evde. kacinci okuyusum oldugunu saymaktan vazgectigim bu kitaplari hala sıkılmadan, heyecanla okuyorum... ask boyle bir sey olsa gerek! donuste de anladım ki harry potterdan gayrı kitap okuyamıyorum. severusun olmadığı bir eser okumaya değer değil sanki. nasıl bir hissiyattır bu diye geceleri düşünür oldum...

bu vazgeçmişlik ve doğru bildiğinin peşinden gidip herkesi karşına alması ile aklımda yer eden canımın içi sevciğimi yaratan rowling e burdan selam ederm!

2 comments:

Ova (Excuse My Reading) said...

ben de ben de!
gerçi ben baska kitaplar okuyorum pekala ama hep bütün karamanları snape ile kıyaslıyorum

Oya Yılmaz said...

Bence de canım başka kitaplar da okumak lazım,bir de Severus'u ben hep entelektüel bir adam olarak canlandırmıştım gözümde. Eh kızlarla gecelere akmadığına göre akşamlarını okuyup çalışarak geçirdiğini tahmin ediyorum, değilse neden diğer hocalar sadece hocayken (professor) ona Potions Master desinler ;)